Generelle betingelser for køb

For at sikre en fair oplevelse for både kunden/køber (dig) og Sirch (virksomheden), er der 10 generelle betingelser, som du acceptere ved køb af et produkt eller en service hos Sirch:


1.

Betaling og påbegyndelse af arbejde.

Betaling sker efter kundens valgte betalingsmetode. Arbejdet påbegyndes først når betalingen er modtaget og de påkrævede informationer til produktet er indsendt af kunden.

 2.

Fejl

Det er køberens eget ansvar at alt der indleveres til Sirch f.eks. tekster og billeder, er korrekt og ikke indeholder fejl. Sirch forpligter sig ikke til at rette fejl i tekster, billeder, videoer eller lignende, som leveres af kunden.

3.

Personlig Marketing 

Når du køber et produkt/service, giver du Sirch tilladelse til at sende dig information om dit køb og lignende anbefalinger til dit køb samt nyheder fra Sirch. Tilladelse til at sende dig nyheder og anbefalinger, kan trækkes tilbage efter køb, ved at skrive til Sirch.

4.

Sociale medier

Hvis produkter eller service ombefatter sociale medier, fraskriver Sirch sig ansvaret for hvordan sociale medier drives, opretholdes eller misvedligeholdes efter levering af det færdige produkt eller service.

5.

Opdatering af produkt

Efter overlevering af produkter der er betalt ved engangsbeløb, fraskriver Sirch sig ansvaret for at produktet vedligeholdes, går i stykker, ikke virker og lignende.

6.

Tilkøb

Ved tilvalg af cookiepolitik, privatlivspolitik eller persondatapolitik er kunden selv ansvarlig for at leve op til lovgivningen og de krav der stilles dertil. Privatlivspolitikken eller persondatapolitikken er kun en vejledende tekst og derfor bør den gennemgås endeligt med en professionel advokat.

7.

Ekstraarbejde (ud over produktets indhold)

I tilfælde af ekstra arbejde ud over produktets indhold, koster det 400 kr. / per time + moms. Du vil blive informeret inden ekstra arbejde påbegyndes.

8.

Tidsfrist for færdiggørelse af køb

Hvis kunden/køber ikke formår at levere de nødvendigheder der skal til for at færdiggøre arbejdet, inden der er gået to måneder efter Sirch har kontaktet dem, har Sirch ret til at annullere arbejdet uden refundering af det betalte beløb. Arbejdet kan genbestilles med 50% rabat op til et måned efter det udløbne arbejde er annulleret.

9.

Opsigelse/fortrydelse/refundering af køb

Ved fortrydelse af køb, kan 50% af det betalte beløb refunderes, hvis arbejdet endnu ikke er påbegyndt.


Ved fuldført eller påbegyndt arbejde refunderes beløbet ikke. Arbejdet påbegyndes når Sirch behandler, køber eller opretter enten kontoer, domæne, webhotel eller tilføjer billeder, tekst eller lign. til produktet (f.eks. en hjemmeside). Arbejdet er fuldført når første revision er fuldført med kunden/køber. 


Sirch forholder sig retten til at opsige eller annullere et produkt, hvis kunden misbruger arbejdskraften eller systemet hertil. Sirch fraskriver sig ansvaret for hvordan og hvad produktet eller servicen bruges til og har ret til at opsige købet eller, hvis produktet eller servicen bruges til ulovlige aktiviteter. 

10.

Dataopbevaring

Ved køb af et produkt/service giver du Sirch tilladelse til at opbevare de oplysninger du indsender, dette inkludere også kontaktoplysninger. Hvis du ønsker at få slettet de kundeoplysninger, skal du kontakte Sirch. Sirch vil så slette dine kundeoplysninger inden for 14 dage.